Kawasaki
Tehnoloogia Veermiku juhtimine

Hea mootorratta saladus ei peitu ainult mootoris, vaid amortide, pidurite ja raami omavahelises koostöös ja harmoonias. Oleme pidevalt otsinud uusi lahendusi et teha meie rattad veelgi paremaks ja täisulikumaks.

Rehvirõhu monitoorsüsteem

Rehvirõhu monitoorimise süsteem (TPMS) kontrollib sõites pidevalt rehvirõhku pakkudes juhile kindlust pikemate sõitude puhul.

Õige rehvirõhu säilitamine on väga oluline, kuna see võib oluliselt mõjutada mootorratta juhitavust. Madalal rehvirõhul sõitmine suurendab rehvi lõhkemise ohtu rehvi läbilöögi, lekke või muu põhjuse tõttu. Õhk rehvidest väljub aja jooksul aeglaselt, seega on oluline kontrollida rehvirõhku regulaarselt. Rehvirõhu jälgimissüsteem mõõdab pidevalt rehvirõhku (kasutades iga ratta õhuventiilide külge kinnitatud andureid) ja sõidu ajal kuvab ratta armatuurlaual jooksvalt. Rehvide õhurõhk muutub rehvide soojenedes oluliselt, kuid rehvirõhu seiresüsteem võtab seda arvesse ja arvutab rõhu uuesti, et vältida segadust ja valehoiatusi. Kui rehvide õhurõhk on liiga madal, ilmub ekraanile rehvimärk, mis hoiatab sõitjat. See süsteem mitte ainult ei välista pikematel sõitudel käsitsi rehvirõhu kontrollimist, vaid annab sõitjale kiiresti teada, kui rehvirõhk järsku langeb, näiteks rehvi läbilöögi tõttu.