Kawasaki
Tehnoloogia Mootori juhtimine

Alates meie esimese mootorratta valmistamisest 1950, on Kawasaki alati otsinud uusi tehnoloogiaid tippklassi mootorite valmistamiseks. Tänasel päeval on meie mudelitel kasutusel hulgaliselt Kawasaki tehnoloogilisi lahendusi, mis on arenenud koos meiega.

KTRC (3-astmeline)

3-astmeline KTRC (Kawasaki Traction Control) on Kawasaki kõige kaasaaegsem veojõukontroll, mis pakub erinevaid sõidurežiime.  

3-režiimiline KTRC ühendab endas nii 1-režiimilise KTRC, mis tagab libedates olukordades parema stabiilsuse, takistades rataste libisemist ja ka S-KTRC, mis aitab säilitada optimaalset veojõudu sportlikes sõiduolukordades, prognoosides kiirenduse ajal tagaratta libisemise suhet. Mugav käepidemelüliti võimaldab veojõukontrolli tüüpi koheselt muuta, valides ühe kolmest režiimist ja seda isegi sõidu ajal. Režiimid 1 ja 2 säilitavad optimaalse veojõu kurvides, nagu S-KTRC. Need on loodud sportlikku sõitu silmas pidades ja võimaldavad kurvidest välja kiirendada järsult, maksimeerides tagaratta edasiliikumist. Režiimid 1 ja 2 erinevad omavahel sekkumise ulatuse poolest. Režiim 1, mis on seadistatud kuiva ja hea haardega teeolude jaoks, säilitab optimaalse veojõu tagamiseks ideaalse libisemise/kiirenduse suhte. Režiim 3 töötab aga nagu 1-režiim KTRC, vähendades võimsust, et tagaratta libisemise tuvastamisel oleks võimalik haardumine taastada. See on ideaalne libedates või märgades oludes sõitmisel. 3-režiimiline KTRC, mis võimaldab sõitjal hõlpsasti muuta veojõukontrolli iseloomu, on Kawasaki kõige arenenum mootorijuhtimissüsteem.