Libedal pinnal kiirendades võib kergesti tekkida tagaratta alt äraminek (spin) (st kui tagaratas kaotab haardumise ja pöörleb kiiremini kui esiratas). KTRC on loodud selleks, et seda vältida, mis vastasel korral võib põhjustada ratta üle kontrolli kaotamist. Nii nagu ABS takistab rataste blokeerumist pidurdamisel, takistab see Kawasaki originaalne veojõukontrollisüsteem tagarehvide libisemist. Teadmine, et vajaduse korral süsteem sekkub (juhul kui järsku ootamatult tekkib teele libedam lõik), on sõitjatele suureks rahustuseks. KTRC kasutab esi- ja tagaratta kiiruse jälgimiseks ratta kiiruse andureid. Kui see tuvastab tagaratta libisemise, vähendatakse mootori võimsust, et võimaldada tagaratta haardumise taastamist. KTRC aitab tagarattal taastada veojõu ka olukordades, kus haardumine on ajutiselt kadunud, näiteks kui sõidetakse üle märja kaevukaane. KTRC kasutab 3-suunalist juhtimist, mis reguleerib süütehetke, kütusekogust ja sisselaskeõhu mahtu. See 3-suunaline juhtimine võimaldab süsteemil olla sujuv, mille tulemuseks on väga loomulik sekkumine ja sõidutunne. Tehnoloogiliselt on võimalik, et veojõukontrollisüsteemid taastavad rataste läbipöördumisest tingitud haardumise kaotuse, ilma et sõitja märkaks, et ta on libisenud. KTRC annab sõitjale siiski teada, kui teeolud on libedad, lükates sekkumist tahtlikult hetkeks edasi. Kawasaki filosoofia juhiabisüsteeme arendades on eelkõige anda juhile tagasisidet ratta käitumisest ja sõiduoludest ning teiseks tagada, et süsteemid aitaksid juhti.