Kawasaki
Tehnoloogia Mootori juhtimine

Alates meie esimese mootorratta valmistamisest 1950, on Kawasaki alati otsinud uusi tehnoloogiaid tippklassi mootorite valmistamiseks. Tänasel päeval on meie mudelitel kasutusel hulgaliselt Kawasaki tehnoloogilisi lahendusi, mis on arenenud koos meiega.

Assist & Slipper Clutch

Võistlustehnoloogial põhinev Assist & Slipper Clutch toimib nii tagasilöögimomendi piirajana kui ka iseservomehhanismina, mis võimaldab kergemat siduriheebli kasutust.

Võidusõitudest saadud tagasiside põhjal kasutab Assist & Slipper Clutch kahte tüüpi nukkide (assist-nokk ja slipper-nokk) kasutamist, mis juhivad sidurisõlme ja käitamisplaati kas koos või eraldi. Tavapärase töö korral toimib abinokk toimib iseservomehhanismina, mis tõmbab sidurisõlme ja tööplaati kokku, et siduriplaate kokku suruda. See võimaldab siduri vedru kogukoormust vähendada, mille tulemuseks on kergem sidurikangi tunne siduri kasutamisel. Kui mootor pidurdab liigselt - kiirete allakäikude (või juhusliku allakäigu) tagajärjel - tuleb mängu libisemisnokk, mis sunnib sidurisõlme ja käitamisplaati lahku. See vähendab siduriplaatidele avalduvat survet, et vähendada tagasilöögimomenti ja aidata vältida tagarehvide blokeerumist, hüppamist ja libisemist.