Kawasaki
Tehnoloogia Mootori juhtimine

Alates meie esimese mootorratta valmistamisest 1950, on Kawasaki alati otsinud uusi tehnoloogiaid tippklassi mootorite valmistamiseks. Tänasel päeval on meie mudelitel kasutusel hulgaliselt Kawasaki tehnoloogilisi lahendusi, mis on arenenud koos meiega.

ACC

ACC (Adaptive Cruise Control) säilitab sõitja poolt määratud kiiruse, kuid reguleerib sõiduki kiirust, et säilitada sobiv jälgimiskaugus eesolevast sõidukist.

ACC on elektroonilise püsikiirushoidja täiustatud versioon, mis säilitab sõitja poolt määratud kiiruse, kuid reguleerib sõiduki kiirust, et säilitada sobiv järgimiskaugus eesolevast sõidukist. Eesmine radarandur kasutab millimeetrilaineradarit, et skaneerida sõidurajal ettepoole. Süsteem võtab arvesse eesoleva sõiduki lähedust, tee kallakut, esi- ja tagarataste kiirust ning sõitja valitud kauguse seadistust (lähedale, keskmisele või kaugele). Kui vahemaa eesoleva sõidukiga ei ole piisav, suunab süsteem kiirust vähendama. Kui vajalik kiiruse vähendamine ei ole suur, saab seda teha mootori pidurdamisega; kui on vaja tugevamat aeglustamist, aktiveerib süsteem ka pidurid. Kui ruumi on rohkem, annab süsteem korralduse kiirust suurendada, et saavutada uuesti seatud kiirus.