back to model

Kawasaki
Tehnoloogia Mootori juhtimine

Alates meie esimese mootorratta valmistamisest 1950, on Kawasaki alati otsinud uusi tehnoloogiaid tippklassi mootorite valmistamiseks. Tänasel päeval on meie mudelitel kasutusel hulgaliselt Kawasaki tehnoloogilisi lahendusi, mis on arenenud koos meiega.

KEBC

KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) Kawasaki mootoripidurduse kontrollsüsteem võimaldab valida juhil isiklik eelistus mootoripidurduse tugevuse osas. 

Mootoripidurdust saab edukalt kasutada  mootorratta pidurdamiseks (lisaks või eraldi piduritele), kuid mitte kõik sõitjad ei eelista tugevat mootoripidurdust.  KEBC-ga saavad sõitjad valida, millist mootori pidurdamise ulatust nad eelistavad.  Kui KEBC on aktiveeritud, väheneb mootoripidurduse mõju, mis tagab ringrajal sõitmisel vähem häireid.