Kawasaki
Tehnoloogia Mootori juhtimine

Alates meie esimese mootorratta valmistamisest 1950, on Kawasaki alati otsinud uusi tehnoloogiaid tippklassi mootorite valmistamiseks. Tänasel päeval on meie mudelitel kasutusel hulgaliselt Kawasaki tehnoloogilisi lahendusi, mis on arenenud koos meiega.

Elektroonilised gaasiklapid

Elektroonilised gaasiklapid võimaldavad ECU-l edastada mootorile ideaalse kütuse- ja õhukoguse.

Kawasaki täielikult elektrooniline drosselklapi juhtimissüsteem võimaldab ECU-l kontrollida nii kütuse (pihustite kaudu) kui ka õhu ("drosselklappide" kaudu) mahtu, mida mootorile antakse.  Ideaalse kütuse sissepritse ja gaasiklapi asendi tulemuseks on sujuv ja loomulik mootorireaktsioon ning ideaalne mootori võimsus.  Süsteem aitab oluliselt kaasa ka heitkoguste vähendamisele. 
Elektroonilised drosselklapid võimaldavad ka mootori elektrooniliste juhtimissüsteemide, nagu S-KTRC ja KTRC, täpsemat juhtimist ning võimaldavad rakendada elektroonilisi süsteeme, nagu KLCM, Kawasaki Engine Brake Control ja Cruise Control.