3-režiimiline KTRC ühendab endas nii 1-režiimilise KTRC, mis tagab libedates olukordades parema stabiilsuse, takistades rataste libisemist ja ka S-KTRC, mis aitab säilitada optimaalset veojõudu sportlikes sõiduolukordades, prognoosides kiirenduse ajal tagaratta libisemise suhet. Mugav käepidemelüliti võimaldab veojõukontrolli tüüpi koheselt muuta, valides ühe kolmest režiimist ja seda isegi sõidu ajal. Režiimid 1 ja 2 säilitavad optimaalse veojõu kurvides, nagu S-KTRC. Need on loodud sportlikku sõitu silmas pidades ja võimaldavad kurvidest välja kiirendada järsult, maksimeerides tagaratta edasiliikumist. Režiimid 1 ja 2 erinevad omavahel sekkumise ulatuse poolest. Režiim 1, mis on seadistatud kuiva ja hea haardega teeolude jaoks, säilitab optimaalse veojõu tagamiseks ideaalse libisemise/kiirenduse suhte. Režiim 3 töötab aga nagu 1-režiim KTRC, vähendades võimsust, et tagaratta libisemise tuvastamisel oleks võimalik haardumine taastada. See on ideaalne libedates või märgades oludes sõitmisel. 3-režiimiline KTRC, mis võimaldab sõitjal hõlpsasti muuta veojõukontrolli iseloomu, on Kawasaki kõige arenenum mootorijuhtimissüsteem.